Saturday 18 February 2012

Lalalala ~


Hi Pepss ^^
K dah lama tak update blog . Blog aku ni pon dah lama tak dibersihkan . Habuk seinci menginap kejap kat blog buat party . HAHA merepek xD First , aku rasa aku dah suka someone ohh . Tapi tak pasti okay . Sebab aku kata cenggitu cause aku tak pernah rasa bila boy call aku rasa macam aku alami bila dia call aku . Serious ! Firstime aku dengar suara dia . Ya Allah hanya Tuhan yang tahu betapa sukanya aku dengan suara dia yang comel tu . Lagi pon dia call aku banyak cakap . Aku je yang malu-2 nak cakap dengan dia . Dah ah dia mengada dengan aku . Sepak tahu ah xD Walaupun baru sekali je dia call aku , aku tak tahu kenapa hati aku macam dah nak tertanggal woo . Awesome betul hati aku nihh . hoho k muka dah merah . Tapi satu je , dia dah ada girlfriend . K takpe aku hanya suka dan sayang dia sebagai kawan . Watlek wat peace ^^v K kepada yang terasa jangan terasa sangat la ken . Aku tak buat untuk kau ponss :D

Dan semalam aku cat kelas . Ya Allah habis baju aku dengan classmate kotor . Tapi serious best . HAHA aku takde kerja cat tangan dang muka . K muka gua dah macam kucing beranak sepuluh >< Eh dan lagi satu tak lupa gua pergi kawat . Habis ah muka gua hitam nanti . K takpe asalkan Happy dan korang doakan PKBM menang k . Amin ! kbye Assalamualaikum pepps :)

Sedikit gambar untuk tatapan bersama :)
18 Februari 2012

No comments:

Post a Comment