Saturday, 21 January 2012

buat templete blog

hi pepss ^^v
pagi-2 bangun terus aku bukak pc dan bersemangat nak edit templete smbung semalam aku buat sampai pukul 3pagi . gila tak gila . serius aku polak tahap gaban . punyalah bersemangat aku bangun nak buat templete blog ni , bapak lahh payah bona aku nak buat . sampai sekarang tak menjadi-2 . kadang-2 jelous aku dengan orang lain templete dorang semua cantik-2 . aku punya ? hampeh ! ishhh geram aku . aku dah ikut apa yang akak tu ajar pun salah . entah apa benda alah tu keluar pun aku tak tahu . Ya Allah saboo jelaa . emm , teringin nak tanya orang lain , tapi aku malu . takut dorang taknak tunjukkan kat aku . err ~ tolong lahhh aku .. T.T terlau sedih mix polak tahap gaban ni dohh :P

No comments:

Post a Comment