Tuesday 10 January 2012

jangan bagi aku harapan yg tak ikhlas (!)

wiwit <3

assalamualaikum buddy :)
dah lama aku tak update blog . bz memanjang study PMR . ecehhh ==" . dah-2 kang aku merepek lagi panjang kang . emm , aku tak tahu kenapa semenjak dua ni , aku asyik nangis jee . emm , tak tahu kenapa hati aku asyik sakit jee semenjak dua menjak ni . emm , if korang nak tahu , aku nihh sorang yg mudah sayangkan orang . emm , so orang yg baik tersangat dengan aku tohh , akan mudah lagi aku sayang . okay ~ bebalik pada hati yg sakit . hoho ~ emm , aku tak tah kenapa aku asyik jumpa lelaki yang selalu berpura-2 jee . if kau memang tak suka aku and hanya nak main-2 jee , kau takyah nak bagi harapan palsu dekat aku then nak main-2 dgn aku sbb aku bukan barang mainan yg untuk dipermainkan . sebab hati aku mudah tersentuh if kau nak tahu . elok-2 aku dah sayangkan kau , kau mcm haremm buat aku . if kau memang dah ada gf , kau cakap jangan nak berpura-2 kau single lahh . lebih menyakitkan lagi , aku dapat tahu kau dah ada gf . elok punya aku dah sayang kau , tuptup wall kau ada gf kau . sakit hati aku dohh . banyak kali aku kena mcm tohh . sebab aku bodoh mudah percaya dgn lelaki nihh . pantang dia baik siked , aku dahh sayang kat dia . aku pon manusia biasa jugak yang punya hati dan perasaan . punya lahh setia aku tunggu kau punya lahh jauh tohh , last dah ada gf . hancur hati aku dohh . okay aku takkan kacau kau . AKU JANJI ! (okay air mata dah jatuh) :') terima kasih buat aku mcm nihh . sayang kau =,=

No comments:

Post a Comment