Sunday 25 December 2011

terima kasih sebab buat aku happy :)

bibip :)
as'salam .

okay hari ni nak cerita pasal budak capital_N ni . emm , okay dulu aku keje memang lahh aku tak layan dia .
setiap pagi if aku pegi beli makanan , mesti dia dgn membe dia tohh ucap GOOD MORNING dekat aku . so sweet . tapi aku tak penah nak layan dia . HHU . okay lepas aku dah berhenti , dia tanya membe aku , mana enni ? dah pindah . alah tak sempat nak mintak numb fon . emm . okay , btw , aku tak boleh tipu diri aku yg memang aku suka dia . time aku dtg cafe akak aku nak mintak gaji kat uncle (bos) , dia orang pertama jerit nama aku ! sumpah aku terkejot ! n aku senyum dekat dia :) dari situ lahh betambah suka aku kat dia . lelame aku pon dpt lah fb dia . aku add . dia appr . aku tengok wall dia , perggghh ~ tekejot berok aku baca wall dia . rupanya dia dah ada gf . emm , hanya Tuhan jee yg tahu perasaan aku time tohh . nak pengsan pon ada . tetibe air mata aku jatuh dgn tiba-2 . :'( tak sangka dia ada gf . hot lettew . sweet je dorang . lagipon dorang dah couple 7bulan . takkan aku nak halang kan ? never mine . asalkan aku dapat tengok dia happy dah cukop . okay tengs a lot for make me happy .

#lebih baik dicintai daripada mencintai (Y)       bibip :')

No comments:

Post a Comment