Saturday 17 December 2011

jalanjalan dengan syera :)

bipbip :)
hari ni , aku pegi jlnjln dgn syera . hoho . seronok lahh jugak pegi TS. dahh lahh bwk duit siked , timetime tohh lahh ade sale . bapak lahh . semua lahh ada diskaun . never mine . syera beli super junior punya apa ntah . mahal nak mampos dohh ! hoho .
patoh , jumpa pulak sorang betina siall ni , dia tengah mkn dengan jantan maybe bf dia atau membe dia kodd . mampoz aku tak kesah ! punya lahh sombong bodoh betina tohh ! dia pandang aku , dengan ikhlas aku bagi senyuman , patohh , punya lah sombong dia jeling ! bodoh punya betina ! harap muka lawa ( lawa siked jee . tak banyak ) tapi perangai mcm setan ! aku dah geram ni , semua keluar dah . kau fikir kau tohh HOT sangat lah ? tudung pon tudung ikan bawal jee . boleh aku masak tudung kau tohh ! sakaii punya betina bodohh ! nak jee aku sound dia kat situ . ishh . pasal betina haram tohh , kita tinggalkan . citee ni pulak . time nak balik jumpa sorang budak ni . comel gilee . kitorang jumpa dia dari pintu kelua sampai lahh bt9 kitorang jumpa dia . comel gilee ohh muka dia . hee~ esok sys aku nak keluar . lepas tohh , aku nak ikut dia tak kasi ! sakai betol ! dah lah nak tengok ombak rindu <3 aku tak tengoktengok pon lagi . HHU ~ kau nak pinjam kasut aku , takdo do aku nak kasi . :P okay lah sebelom aku merepek lagi panjang , aku sudah kan dulu dengan assalamualaikum . bipbip :)
# untuk betina haram tohh , FUCK YOU !#

No comments:

Post a Comment