Thursday 1 December 2011

adik :)

bipbip :)
aku tak tahu kenapa aku sekarang rasa macam dia dah tak sayangkan aku macam dulu . dulu membe aku cakap yg dia dah tak pedulikan aku lagi , aku tanak percaya . aku tetap fikir positif+ . tapi aku yang bodoh tak percaya semua tohh . lama-2 aku rasa memang dia dah berubah terhadap aku . apa salah aku kat dia ?
mungkin hari tohh lahh hari yg terakhir aku HAPPYkan dia dan hari yg terakhir aku tengok dia senyum kat aku . never mine lahh . mungkin dia dah jumpa kakak yg lagi perfect dari aku ? okay aku terima dengan ikhlas asalkan aku dapat tengok dia happy tohh pon dah cukop untok aku happy . kata akhir aku untok kau

#akak takkan lupakan adik n takkan bencikan adik sebab akak tak sanggup lukaikan insan yg pernah akak sayang macam adik kandung akak sendiri :) take care adik happy-2 selalu ^^     bipbip :)            




                                          

No comments:

Post a Comment